Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

Na této interaktivní stránce naleznete odpovědi na veškeré své otázky, ať už k tradingu obecně, či k různým dílčím aspektům našich obchodních platforem. Můžete vyhledávat pomocí klíčových slov, nebo dle témat. Neustále přitom přidáváme odpovědi na nové otázky našich klientů a veškeré informace průběžně aktualizujeme.

ZPĚT

Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

Technické informace
  • Jak si nainstaluji MT4 na svém MAC počítači?

    Postupujte prosím podle naší příručky pro stažení krok za krokem

    Více informací
  • Bezpečnost obchodování

    Používáme celosvětově přijímaný systém bezpečnosti Secure Sockets Layer (SSL). Tento systém šifruje veškeré kreditní a debetní platby kartou přes internet. Systém funguje automaticky a obdržíte okamžité oznámení, pokud by jej váš prohlížeč nepodporoval.

    Více informací
  • Co znamená „Chyba FEP“?

    Budete si muset stáhnout nejnovější verzi Flash Player, aby se zobrazila platforma na vašem stolním počítači.

    Více informací
  • Jaký je název serveru MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Pokud si nejste jisti, který server byste měli použít, kontaktujte prosím náš tým klientské podpory na čísle+44 (0) 20 7392 1494  nebo na e-mailové adrese customer.service@etxcapital.com

    Více informací
  • Jaké jsou systémové požadavky pro MetaTrader 4?

    Klientský terminál může fungovat s použitím všech operačních systémů Microsoft Windows od XP výše.  Doporučujeme, abyste při ovládání svého účtu MT 4 používali nejnovější verzi Microsoft Windows.  Dále se požaduje pro ovládání také procesor, který podporuje instrukce SSE.

    Více informací
  • Má platba kartou je odmítnuta - proč?

    Když u nás vkládáte peníze, použitá karta musí mít stejnou registrovanou adresu, jako je adresa, kterou máme v našich záznamech.  Pokud jsou vaše adresy stejné a toto je poprvé, kdy používáte tuto kartu u nás, poradili bychom Vám, abyste kontaktovali svou banku a informovali je, že plánujete udělat u nás vklad. Někdy se stane, že banky odmítnou počáteční depozit, aby mohli provést bezpečnostní kontrolu u majitele karty. 

    Až budete kontaktovat svou banku, banka odstraní zablokování a měli byste být schopni zpracovat úspěšně svou transakci.

    Více informací
  • Mé grafy nefungují - proč?

    Pokud používáte  Google Chrome , jedním důvodem, proč možná Vaše grafy nefungují, může být to, že Vám brání v přístupu blokování vyskakovacích oken (pop up). Nemůžete si zobrazit graf v novém okně, když používáte Google Chrome, neboť Chrome interpretuje zobrazení nového okna jako vyskakovací reklamu a zablokuje ji. 
     Chcete-li tomuto zabránit, postupujte podle níže uvedených kroků: 
     
     Klikněte na tlačítko nabídky v pravém horním rohu vyhledávače Chrome. 
     Vyberte si možnosti pro vytvoření nové záložky 
     Klikněte na „Pod ochranou“ (Under the Hood) 
     Klikněte na Obsah nastavení a poté vyberte Správa výjimek, která je v části vyskakovacích oken (Pop-ups) 
     Přidejte ?trade.etxcapital.com? jako výjimku. 
     Zavřete okno pro ukončení

    Více informací
  • Nemohu se přihlásit k mobilní aplikaci - proč?

    Mějte prosím na paměti, že naše mobilní aplikace jsou „case-sensitive“ - rozlišují velká a malá písmena. Nejprve bychom Vás chtěli upozornit, že své přihlašovací údaje musíte vkládat s použitím správných písmen - velkých a malých, nesmíte používat symboly ani dodatečné mezery.

    Více informací
  • Nevidím všechny trhy na své platformě MT4.

    Aby se zobrazily všechny trhy na vaší platformě MT4, klikněte prosím na políčko „Symbol“ na Vaší platformě, poté klikněte pravým tlačítkem své myši, vyberte „Ukázat vše“ a objeví se kompletní seznam dostupných trhů.

    Více informací
  • Je aplikace kompatibilní s Android Tablety?

    Aplikace se může používat téměř na jakémkoliv zařízení Android, ale je navržena pro chytrý telefon Android. Doporučujeme, abyste si stáhli Android 4.0 nebo pozdější verzi.  

    Více informací
  • Jaká Mobilní Zařízení Podporujete?

    Budete muset používat mobilní aplikace, které nabízíme, abyste mohli získat přístup ke svému účtu u nás prostřednictvím mobilního telefonu. Můžete stáhnout aplikace buď z obchodu Apple App nebo z obchodu Google Play.

    Více informací
  • Co mám dělat, pokud nefungují aplikace iPhone nebo iPad?

    Pokud se tímto problém nevyřeší, odinstalujte aplikaci a znovu si ji stáhněte na své zařízení.

    Více informací
  • Proč se nenačítá má obchodní platforma?

    Pokud nebude fungovat Vaše obchodní platforma, přihlaste se prosím s použitím jiného internetového prohlížeče, než jaký jste používali dosud. Pokud to nebude fungovat, přesvědčte se, že nastavení ochrany soukromí a bezpečnosti Vašeho preferovaného prohlížeče jsou na úrovni střední nebo nízké. Pokud se stále nebudete moci přihlásit k obchodní platformě, restartujte své internetové připojení. Pokud jste postupovali podle těchto kroků a Vaše obchodní platforma stále nefunguje, zavolejte na číslo +44 (0) 20 7392 1494  a zeptejte se některého z našich pracovníků klientské podpory.

    Více informací
  • Co znamená „Chyba validace ceny“?

    Když se na naší platformě zobrazí chybové hlášky k validaci ceny - například to, že cena již neexistuje, souvisí to s rychlostí internetu na používaném zařízení a/nebo s tím, že na trhu, který obchodujete, je vysoké kolísání. Doporučujeme minimální rychlost pro upload 1Mb a minimální rychlost pro download 2Mb. Pokud si uděláte průzkum na internetu, měli byste se dostat na různé webové stránky, kde si můžete otestovat zdarma rychlost svého zařízení. 

    Pokud by byly Vaše rychlosti upload a download výrazně vyšší, než je uvedeno výše, informujte nás prosím o této skutečnosti, abychom se jí mohli více zabývat. Pokud jsou rychlosti nižší, než doporučujeme, měli byste vyzkoušet pro obchodování lepší internetové připojení.

    Více informací
  • Jak si nainstaluji MT4?

    Postupujte prosím podle naší příručky pro stažení krok za krokem

    Více informací
  • Mám problémy s podáním on-line žádosti o účet.

    Prosím zavolejte na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na adresu customer.service@etxcapital.com 

    Více informací
  • Proč se grafy MT4 zobrazují jako „Čekání na aktualizaci"?

    Musíte jednoduše chytit a přetáhnout jeden z obchodních nástrojů do políčka grafu a poté se objeví relevantní graf. 

    Více informací
  • Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu MT4 na stažené platformě?

    Může být několik důvodů, proč se nemůžete přihlásit ke svému účtu. Nejprve bychom Vás chtěli upozornit, že své přihlašovací údaje musíte vkládat s použitím správných písmen, nesmíte používat symboly. Za druhé se snažíte přihlásit přes Živý MT4 Server -mt4live01.etxcapital.com nebo mt4live02.etxcapital.com

    Více informací
  • Jak odstraním karty ze svého účtu, abych mohl/a přidat novou?

    Aby se mohly odstranit některé z Vašich registrovaných karet, zavolejte prosím na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na adresu customer.service@etxcapital.com

    Více informací
  • Načíst více