Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

Na této interaktivní stránce naleznete odpovědi na veškeré své otázky, ať už k tradingu obecně, či k různým dílčím aspektům našich obchodních platforem. Můžete vyhledávat pomocí klíčových slov, nebo dle témat. Neustále přitom přidáváme odpovědi na nové otázky našich klientů a veškeré informace průběžně aktualizujeme.

ZPĚT

Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

Obchodování
  • Jak dlouhou dobu uchováváte data grafu?

     Délka období                                                                                   Délka uložení 
      
       
      
     Zaškrtnout data & intervaly kratší než 1 minuta                                       1 den 
      
     intervaly 1 minuta - intervaly 5 minut                                                       2 dny 
      
     intervaly 5 minut - intervaly 30 minut                                                      2 týdny 
      
     intervaly 1 hodina - intervaly 4 hodiny                                              Několik měsíců 
      
     intervaly 1 den a více               Od doby, kdy byl vytvořen trh na platformě ETX Capital

    Více informací
  • Jak zadat obchod

    Klikněte na Call, pokud se domníváte, že cena aktiva do exspirace stoupne nebo klikněte na Put, pokud si myslíte, že cena aktiva klesne. Vložte částku, kterou si přejete obchodovat a potvrďte. Obchod může být zrušen kliknutím na ikonku Exit kdykoliv před schválením obchodu

    Více informací
  • Jak si otevřu účet Meta Trader 4?

    Pokud máte u nás již účet, můžete se jednoduše přihlásit a vybrat si volbu „přidat účet MT4". Pokud nejste majitelem účtu, klikněte prosím na „Požádat nyní“ a vyberte Meta Trader 4 jako svou platformu.

    Více informací
  • Jak převést zůstatky ve vaší měně

    Denní měnové obchody se převádějí na vaši implicitně nastavenou měnu po půlnoci (kolem 02:00 hod času GMT) od neděle do čtvrtka. Pokud byste chtěli, aby se Vaše měnové zůstatky nepřeváděly automaticky, budete nám muset dát vědět předem a potom nás kontaktovat pokaždé, když budete chtít převést jakýkoliv zůstatek.

    Více informací
  • Jak si mám zaregistrovat novou debetní/kreditní kartu ke svému účtu?

    Až budete přihlášeni ke svému účtu, klikněte prosím na „Přidat prostředky“ 
     Registrujte svou kreditní/debetní kartu vyplněním formuláře, který se objeví 
     Klikněte na Provést platbu na Váš účet 
     Pak budete mít možnost uložit informace o své kartě zaškrtnutím políčka „Uložit kartu“.

    Více informací
  • Jak změnit styl grafu

    Otevřete graf použitím vyhledávacího panelu nebo kliknutím na trh 
     Klikněte na ikonku Grafu pro generování nového okna grafu 
     Klikněte na Grafy a potom Type (Psát) pro výběr Vašeho stylu grafu

    Více informací
  • Jak zadat pokyn k otevření

    Klikněte na záložku Pokyn (Order) pro generování okna Nový pokyn  
     Vyberte si úroveň, na které chcete koupit nebo prodat  
     Přizpůsobte zbývající části podle svých specifikací  
     Klikněte na Zadat (Place) pro potvrzení vašeho Pokynu k otevření

    Více informací
  • Jak udělím plnou moc?

    Budete si od nás muset vyžádat formulář Plná moc zasláním e-mailu na customer.service@etxcapital.com nebo tak, že zatelefonujete na +44 (0) 20 7392 1494 

    Více informací
  • Jak přidat a odstranit indikátor na vašem grafu

    Klikněte na záložku Analýzy (Studies) na grafu. Vyberte relevantní indikátor, vyberte relevantní nastavení, klikněte na kopírovat a potom uzavřete, aby se indikátor ukázal na grafu.

    Více informací
  • Jak editovat pokyn k otevření

    Otevřít Knihu pokynů 
     Klikněte na Upravit (Amend) na relevantním pokynu pro generování okna Úprava pokynu 
     Udělejte změny, které si přejete, a klikněte na Upravit (Amend) pro potvrzení změn

    Více informací
  • Jak si otevřu účet?

    Klikněte prosím na „Požádat nyní“ vyberte platformu (platformy), o které chcete požádat a vyplňte formulář žádosti.

    Více informací
  • Jak otevřít graf v novém okně vyhledávače

    Klikněte na ikonku Přesun do nového okna, která se nachází v pravém horním rohu okna grafu.

    Více informací
  • Jak najít vaši minimální vzdálenost Stop Distance pro trh

    Klikněte na relevantní trh přímo nebo použijte lištu Vyhledávání 
     Klikněte na Obchodovat (Trade) pro vytvoření nového obchodního ticketu 
     Klikněte na Pokročilé a zaškrtněte políčko Stop 
     Použijte šipku dolů pro snížení své úrovně stop 
     Pokud již nemůžete snížit svou úroveň stop, pak jste dosáhli minimální vzdálenosti Stop Distance

    Více informací
  • Jak si otevřu demo účet?

    Aby se nastavil demo účet, vyberte prosím záložku „Platformy“ na své domovské stránce a potom vyberte volbu „Demo“ a postupujte podle instrukcí na obrazovce.

    Více informací
  • Jak si zobrazit mou obchodní historii na MetaTrader 4?

    Klikněte na záložku Historie účtu v políčku terminálu (Terminal Box) 
     
     Pro specifikaci historie obchodování klikněte pravým tlačítkem na políčko Historie účtu a vyberte časové období
     
     Pokud není viditelný Terminal Box  stiskněte CTRL + T pro jeho otevření

    Více informací
  • Načíst více