Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

Na této interaktivní stránce naleznete odpovědi na veškeré své otázky, ať už k tradingu obecně, či k různým dílčím aspektům našich obchodních platforem. Můžete vyhledávat pomocí klíčových slov, nebo dle témat. Neustále přitom přidáváme odpovědi na nové otázky našich klientů a veškeré informace průběžně aktualizujeme.

ZPĚT

Vítejte U Zákaznické Podpory ETX

  • Je aplikace kompatibilní s Android Tablety?

    Aplikace se může používat téměř na jakémkoliv zařízení Android, ale je navržena pro chytrý telefon Android. Doporučujeme, abyste si stáhli Android 4.0 nebo pozdější verzi.  

    Více informací
  • Jak si nainstaluji MT4 na svém MAC počítači?

    Postupujte prosím podle naší příručky pro stažení krok za krokem

    Více informací
  • Kde najít váš celkový zisk nebo ztrátu na pozici?

    To view your overall profit or loss on a position, look at the P/L column within the Open Positions tab corresponding to your relevant position.

    Více informací
  • Co znamená „Chyba FEP“?

    Budete si muset stáhnout nejnovější verzi Flash Player, aby se zobrazila platforma na vašem stolním počítači.

    Více informací
  • Má platba kartou je odmítnuta - proč?

    Když u nás vkládáte peníze, použitá karta musí mít stejnou registrovanou adresu, jako je adresa, kterou máme v našich záznamech.  Pokud jsou vaše adresy stejné a toto je poprvé, kdy používáte tuto kartu u nás, poradili bychom Vám, abyste kontaktovali svou banku a informovali je, že plánujete udělat u nás vklad. Někdy se stane, že banky odmítnou počáteční depozit, aby mohli provést bezpečnostní kontrolu u majitele karty. 

    Až budete kontaktovat svou banku, banka odstraní zablokování a měli byste být schopni zpracovat úspěšně svou transakci.

    Více informací
  • Mé grafy nefungují - proč?

    Pokud používáte  Google Chrome , jedním důvodem, proč možná Vaše grafy nefungují, může být to, že Vám brání v přístupu blokování vyskakovacích oken (pop up). Nemůžete si zobrazit graf v novém okně, když používáte Google Chrome, neboť Chrome interpretuje zobrazení nového okna jako vyskakovací reklamu a zablokuje ji. 
     Chcete-li tomuto zabránit, postupujte podle níže uvedených kroků: 
     
     Klikněte na tlačítko nabídky v pravém horním rohu vyhledávače Chrome. 
     Vyberte si možnosti pro vytvoření nové záložky 
     Klikněte na „Pod ochranou“ (Under the Hood) 
     Klikněte na Obsah nastavení a poté vyberte Správa výjimek, která je v části vyskakovacích oken (Pop-ups) 
     Přidejte ?trade.etxcapital.com? jako výjimku. 
     Zavřete okno pro ukončení

    Více informací
  • Nevidím všechny trhy na své platformě MT4.

    Aby se zobrazily všechny trhy na vaší platformě MT4, klikněte prosím na políčko „Symbol“ na Vaší platformě, poté klikněte pravým tlačítkem své myši, vyberte „Ukázat vše“ a objeví se kompletní seznam dostupných trhů.

    Více informací
  • Mám problémy s podáním on-line žádosti o účet.

    Prosím zavolejte na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na adresu customer.service@etxcapital.com 

    Více informací
  • Proč byla zrušena má žádost o výběr?

    Pro zrušení mohlo být více důvodů, při zrušení zasíláme e-mail pro potvrzení důvodu.

    Více informací
  • Jak dlouhou dobu uchováváte data grafu?

     Délka období                                                                                   Délka uložení 
      
       
      
     Zaškrtnout data & intervaly kratší než 1 minuta                                       1 den 
      
     intervaly 1 minuta - intervaly 5 minut                                                       2 dny 
      
     intervaly 5 minut - intervaly 30 minut                                                      2 týdny 
      
     intervaly 1 hodina - intervaly 4 hodiny                                              Několik měsíců 
      
     intervaly 1 den a více               Od doby, kdy byl vytvořen trh na platformě ETX Capital

    Více informací
  • Jaké jsou to ceny, které se zobrazují v políčcích pro obchodování?

    Kurzy (Rates) jsou kótované ceny aktiv. Vezměte prosím na vědomí, že kurzy, které nabízíme, neodrážejí vždy přesně tržní ceny - mohou se lišit až o několik pipů. Kurzy, které uvádíme v políčcích pro obchodování na naší domovské stránce, jsou ceny, za které jsme ochotni prodat opce. 

    Více informací
  • Jak si otevřu účet Meta Trader 4?

    Pokud máte u nás již účet, můžete se jednoduše přihlásit a vybrat si volbu „přidat účet MT4". Pokud nejste majitelem účtu, klikněte prosím na „Požádat nyní“ a vyberte Meta Trader 4 jako svou platformu.

    Více informací
  • Bezpečnost obchodování

    Používáme celosvětově přijímaný systém bezpečnosti Secure Sockets Layer (SSL). Tento systém šifruje veškeré kreditní a debetní platby kartou přes internet. Systém funguje automaticky a obdržíte okamžité oznámení, pokud by jej váš prohlížeč nepodporoval.

    Více informací
  • Barvy cen na naší obchodní platformě

    Zelená signalizuje cenový růst, červená pokles ceny.

    Více informací
  • Jak převést zůstatky ve vaší měně

    Denní měnové obchody se převádějí na vaši implicitně nastavenou měnu po půlnoci (kolem 02:00 hod času GMT) od neděle do čtvrtka. Pokud byste chtěli, aby se Vaše měnové zůstatky nepřeváděly automaticky, budete nám muset dát vědět předem a potom nás kontaktovat pokaždé, když budete chtít převést jakýkoliv zůstatek.

    Více informací
  • Nabízíte garantované stop lossy?

    Na určitých trzích nabízíme v určitých momentech garantovaný stop loss. U této možnosti je dodatečný poplatek, který se zobrazí na ticketu obchodu při výběru.

    Více informací
  • Mohu u vás mít víc než jeden účet?

    Klienti mohou mít u nás více než jeden účet, například jeden účet pro každou obchodní platformu, kterou nabízíme. Můžete u nás držet až pět živých účtů, požadavek na otevření dalších účtů by musel zvážit náš tým pro soulad s předpisy.

    Více informací
  • Kolik jsem vydělal/a v rámci promo akce?

    Zavolejte prosím na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na customer.service@etxcapital.com pro získání data skončení platnosti Vaší promo akce

    Více informací
  • Tak, že nás budete kontaktovat

    Můžete poslat e-mail nebo telefonovat použitím informací na naší stránce Kontakt

    Více informací
  • Nemohu se přihlásit k mobilní aplikaci - proč?

    Mějte prosím na paměti, že naše mobilní aplikace jsou „case-sensitive“ - rozlišují velká a malá písmena. Nejprve bychom Vás chtěli upozornit, že své přihlašovací údaje musíte vkládat s použitím správných písmen - velkých a malých, nesmíte používat symboly ani dodatečné mezery.

    Více informací
  • Proč se grafy MT4 zobrazují jako „Čekání na aktualizaci"?

    Musíte jednoduše chytit a přetáhnout jeden z obchodních nástrojů do políčka grafu a poté se objeví relevantní graf. 

    Více informací
  • Akcie k dispozici na naší platformě

    Můžete najít akcie, na nichž chcete obchodovat použitím lišty Vyhledávání na obchodní platformě nebo se podívat na kompletní seznam akcií, které nabízíme zde -  http://www.etxcapital.co.uk/market-range/shares/

    Více informací
  • Jaké typy účtů nabízíte?

    V ETX Capital nabízíme celou řadu platforem, navštivte prosím naši stránku Platformy.

    Více informací
  • Jak vložím prostředky na svůj účet MetaTrader 4?

    Jakmile budete přihlášeni, klikněte prosím na tlačítko „Přidat prostředky“ (Add funds) a postupujte podle instrukcí na obrazovce. 

    Více informací
  • Jak mohu převést prostředky mezi svými účty?

    Můžete požádat o převod zasláním e-mailu na adresu customer.service@etxcapital.com a potvrzením čísla účtů pro převody společně s částkou, svým datem narození a adresou.

    Více informací
  • Jaké jsou detaily bankovního účtu ETX Capital?

    Údaje o našem bankovním účtu najdete v sekci „Přidat prostředky“ stránky Váš účet na Vaší platformě. 

    Více informací
  • Jak zadat obchod

    Klikněte na Call, pokud se domníváte, že cena aktiva do exspirace stoupne nebo klikněte na Put, pokud si myslíte, že cena aktiva klesne. Vložte částku, kterou si přejete obchodovat a potvrďte. Obchod může být zrušen kliknutím na ikonku Exit kdykoliv před schválením obchodu

    Více informací
  • Mohu vkládat prostředky s použitím karty, bankovního účtu nebo elektronické peněženky jiného člověka?

    Vezměte prosím na vědomí, že můžeme přijímat jen vklady na Váš účet z bankovního účtu nebo kreditní/debetní karty vedené na Vaše vlastní jméno.  Neakceptujeme financování od třetí strany.

    Více informací
  • Poskytujete daňové výpisy?

    Můžeme Vám poskytnout výpis z účtu za určité časové období. Tento výpis je všeobecným výpisem z účtu, a nikoliv výpisem pro daňové účely.

    Více informací
  • Co mám dělat, pokud nefungují aplikace iPhone nebo iPad?

    Pokud se tímto problém nevyřeší, odinstalujte aplikaci a znovu si ji stáhněte na své zařízení.

    Více informací
  • Nabízíte promo akce?

    Nabízíme svým klientům nejrůznější promo akce.  Chcete-li další informace, kontaktujte prosím svého manažera pro vztahy se zákazníky.

    Více informací
  • Zapomněl/a jsem své uživatelské jméno a/nebo heslo

    Potřebujete-li získat své přihlašovací údaje, navštivte prosím stránku přihlášení ETX Capital. Pak budete muset kliknout na tlačítko Zapomněli jste? (Forgotten) vedle uživatelského jména nebo políčka hesla, abyste získali své údaje. 
       
     
    Použijte tento odkaz pro obnovení hesla - https://clients.etxcapital.com/Login/ResetPassword   
     
     
     
       
     
     

    Více informací
  • Jaký je název serveru MT4?

    Server 1 - mt4live01.etxcapital.com:443  Server 2 - mt4live02.etxcapital.com:443 Pokud si nejste jisti, který server byste měli použít, kontaktujte prosím náš tým klientské podpory na čísle+44 (0) 20 7392 1494  nebo na e-mailové adrese customer.service@etxcapital.com

    Více informací
  • Jak změnit styl grafu

    Otevřete graf použitím vyhledávacího panelu nebo kliknutím na trh 
     Klikněte na ikonku Grafu pro generování nového okna grafu 
     Klikněte na Grafy a potom Type (Psát) pro výběr Vašeho stylu grafu

    Více informací
  • Jak zadat pokyn k otevření

    Klikněte na záložku Pokyn (Order) pro generování okna Nový pokyn  
     Vyberte si úroveň, na které chcete koupit nebo prodat  
     Přizpůsobte zbývající části podle svých specifikací  
     Klikněte na Zadat (Place) pro potvrzení vašeho Pokynu k otevření

    Více informací
  • Mohu dát pokyn pro dvě pozice v opačném směru na stejném trhu?

    Ačkoliv je možné provést u obchodů v určitých podmínkách na platformě MT4 hedging, obvykle neposkytujeme funkci, která by Vám umožnila otevřít dvě pozice v opačném směru na stejném trhu a se stejným datem exspirace.

    Více informací
  • Co jsou to binární opce?

    Binární obchodování obvykle dává obchodníkům příležitost vybrat si mezi dvěma možnými výsledky pro konkrétní produkt (v jeho nejobvyklejším formátu, ať již se hodnota daného produktu zvýší nebo sníží); ačkoliv v praxi bude mít člověk obchodující binární opce možnost dělat další volby týkající se výsledku jejich obchodu. Narozdíl od mnoha jiných forem obchodování, u binárních opcí nemůžete ztratit víc, než kolik vložíte do obchodu, a výše případné ztráty/výnosu bude jasně stanovena před zahájením kontraktu. Přesto je možné uzavřít obchod před jeho uvedeným časem exspirace se ziskem nebo ztrátou vyšší nebo nižší, než se původně očekávalo. 

    Více informací
  • Jak udělím plnou moc?

    Budete si od nás muset vyžádat formulář Plná moc zasláním e-mailu na customer.service@etxcapital.com nebo tak, že zatelefonujete na +44 (0) 20 7392 1494 

    Více informací
  • Účtujete poplatky za výběry?

    ETX Capital bude nabízet každému klientovi pět výběrů pro jakoukoliv částku překračující [threshold default CCY charge] během jednoho kalendářního měsíce zdarma - bez poplatku za zpracování. Vzhledem k tomu, že ETX musí platit poplatky za zpracování výběrů bankám, klienti, kteří budou vybírat v tomto období peníze víc než pětkrát, budou muset zaplatit poplatek ve výši [default CCY charge] za každý následující výběr. Klientům nebude účtován tento poplatek zpětně za prvních pět výběrů.
    Vezměte laskavě na vědomí, že níže uvedené výběry [threshold default CCY charge] budou také zpoplatněny [default CCY charge]. Klientům bude účtován poplatek jen jednou, pokud bude jejich výběr splňovat obě výše uvedená kritéria.

    Více informací
  • Jaké doklady budu potřebovat pro přesměrování plateb do jiného zdroje?

    ETX Capital bude splácet do jiného zdroje jen tehdy, pokud nebude možná platba do původního zdroje. Jakmile stanoví ETX Capital, že není možné vrátit prostředky do původního zdroje, náš tým pro Služby zákazníkům Vás bude kontaktovat, aby sdělil, jaké doklady jsou požadovány.
    Zajistěte prosím, aby byly kontaktní údaje týkající se Vašeho účtu aktuální, aby se nezdržoval proces kvůli nesprávným kontaktním údajům.  

    Více informací
  • Máte nahrávky webinářů?

    Některé z našich webinářů jsou nahrávány a je možné do nich vstoupit přes naši stránku vzdělávání.

    Více informací
  • Proč nejsem schopen/schopna udělat obchod?

    Na Vašem účtu není dostatek prostředků, snažili jste se obchodovat mimo hodiny obchodování, nebo cena, za kterou se snažíte obchodovat, již neplatí.
       
     Pokud neplatí žádný z uvedených důvodů, kontaktujte nás prosím na customer.service@etxcapital.com nebo na bezplatném telefonním čísle uvedeném na webových stránkách Vaší oblasti.

    Více informací
  • Jaké jsou systémové požadavky pro MetaTrader 4?

    Klientský terminál může fungovat s použitím všech operačních systémů Microsoft Windows od XP výše.  Doporučujeme, abyste při ovládání svého účtu MT 4 používali nejnovější verzi Microsoft Windows.  Dále se požaduje pro ovládání také procesor, který podporuje instrukce SSE.

    Více informací
  • Jak přidat a odstranit indikátor na vašem grafu

    Klikněte na záložku Analýzy (Studies) na grafu. Vyberte relevantní indikátor, vyberte relevantní nastavení, klikněte na kopírovat a potom uzavřete, aby se indikátor ukázal na grafu.

    Více informací
  • Maximální objem obchodu

    Maximální velikost obchodu může záviset na platformě, kterou používáte nebo na typu finančního instrumentu, s kterým chcete obchdovat.  Obecně můžete zadat jakýkoliv objem obchodu, pokud máte dost prostředků na svém účtu pro pokrytí požadavku na margin příslušného obchodu. Pokud nemůžete zadat svůj obchod na našich webových stránkách, kontaktujte nás prosím použitím bezplatného telefonního čísla uvedeného na webových stránkách Vaší oblasti. Ve výjimečných podmínkách trhu je možné upravit objemy obchodů.

    Více informací
  • Jak editovat pokyn k otevření

    Otevřít Knihu pokynů 
     Klikněte na Upravit (Amend) na relevantním pokynu pro generování okna Úprava pokynu 
     Udělejte změny, které si přejete, a klikněte na Upravit (Amend) pro potvrzení změn

    Více informací
  • Jak si otevřu účet?

    Klikněte prosím na „Požádat nyní“ vyberte platformu (platformy), o které chcete požádat a vyplňte formulář žádosti.

    Více informací
  • Jak si mám zaregistrovat novou debetní/kreditní kartu ke svému účtu?

    Až budete přihlášeni ke svému účtu, klikněte prosím na „Přidat prostředky“ 
     Registrujte svou kreditní/debetní kartu vyplněním formuláře, který se objeví 
     Klikněte na Provést platbu na Váš účet 
     Pak budete mít možnost uložit informace o své kartě zaškrtnutím políčka „Uložit kartu“.

    Více informací
  • Co se stane, když budu chtít vybrat prostředky, ale platnost mé debetní/kreditní karty použité pro vložení prostředků již expirovala?

    Většina vydavatelů karet bude akceptovat vrácení plateb na kartu, jejíž platnost skončila, neboť budou mít záznamy o platné kartě, která ji nahradila. Společnost se pokusí vrátit vybrané prostředky a bude Vás kontaktovat, pokud Vydavatel karty odmítne akceptovat platbu.

    Více informací
  • Co mám dělat, pokud byla má kreditní/debetní karta ukradena nebo byl uzavřen můj bankovní účet, z něhož byly vkládány prostředky?

    V tomto případě od Vás budeme vyžadovat dopis potvrzující, že došlo k uzavření účtu nebo zrušení účtu kvůli krádeži. Pak budeme požadovat výpis z banky týkající se vašeho jiného účtu, na který byste si chtěli nechat vrátit své prostředky.

    Více informací
  • Pokud pošlu prostředky na svůj účet v jiné měně, jakým kurzem budou převedeny?

    Pokud byste nám posílali prostředky v jiné měně, než je měna, ve které je vedený váš účet, budeme je převádět v kurzu spot ze závěru obchodování předchozího dne, přiměřeně na základě našeho uvážení. Vezměte prosím na vědomí, že pokud by byl požadován tento proces, bude trvat delší dobu, než se připíše Váš vklad na Váš obchodní účet. Neponeseme zodpovědnost za jakoukoliv ztrátu způsobenou směnným kurzem, kterou byste utrpěli v důsledku takového převodu.

    Více informací
  • Musím poslat potvrzení obchodu svému týmu pro soulad s předpisy, jak to udělám?

    Zavolejte prosím na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na customer.service@etxcapital.com s tímto požadavkem.

    Více informací
  • Jaké nabízíte vzdělání?

    V ETX Capital nabízíme různé typy vzdělávání, včetně webinářů, seminářů a pokročilého vzdělávacího kurzu. Tyto jsou ZDARMA pro všechny majitele účtu v ETX Capital.

    Více informací
  • Proč nemohu získat přístup k on-line webináři?

    Přesvědčte se prosím, zda máte nejnovější verzi Windows Media player Pokud se Vám stále nedaří získat přístup k webináři, kontaktujte nás prosím na +44 (0) 20 7392 1494 .

    Více informací
  • Jak provedu výběr prostředků ze svého účtu?

    Přihlaste se prosím ke svému účtu, potom musíte navštívit část „Váš účet“ a kliknout na „Vybrat prostředky“. Poté budete požádáni, abyste uvedli částku, kterou si přejete vybrat. Jakmile podáte svou žádost, náš tým výběrů ji zpracuje.

    Vezměte prosím na vědomí, že nejsme schopni provádět platby třetím stranám. V rámci obrany proti finanční kriminalitě Vás můžeme před zpracováním Vašeho výběru požádat o další informace/dokumentaci. 

    Více informací
  • Proč se nemohu přihlásit ke svému účtu MT4 na stažené platformě?

    Může být několik důvodů, proč se nemůžete přihlásit ke svému účtu. Nejprve bychom Vás chtěli upozornit, že své přihlašovací údaje musíte vkládat s použitím správných písmen, nesmíte používat symboly. Za druhé se snažíte přihlásit přes Živý MT4 Server -mt4live01.etxcapital.com nebo mt4live02.etxcapital.com

    Více informací
  • Jak odstraním karty ze svého účtu, abych mohl/a přidat novou?

    Aby se mohly odstranit některé z Vašich registrovaných karet, zavolejte prosím na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na adresu customer.service@etxcapital.com

    Více informací
  • Proč byla má pozice uzavřena nečekaně?

    Stop nebo Limit, který jste si nastavili na své pozici, byl dosažen a pokyn byl proveden. Vaše pozice byla zavřena kvůli výzvě k doplnění prostředků (margin call). Pokud se dostaly vaše „Disponibilní prostředky pro obchodování“ (Trade Funds Available) do záporných čísel, přidejte na svůj účet peníze nebo zavřete svou současnou pozici. Pokud neuděláte nic, Oddělení rizik uzavře (nebo částečně uzavře) Vaši pozici. Případně se mohlo stát, že jste obchodovali s kontraktem futures a nastalo datum jeho exspirace. Před exspirací kontraktu nám můžete zavolat a „přerolovat“ kontrakt do příštího data exspirace.

    Více informací
  • Naše balíčky pro tvorbu grafů

    Naše platforma nabízí různé styly zobrazení za pomoci celé škály kreslících nástrojů. Můžete přidat nejrůznější analýzy a uložit svá nastavení. Klikněte na ikonku Grafu na trhu. Klikněte na záložku Grafy a poté klikněte na Psát (Type) pro výběr svého stylu zobrazení.

    Více informací
  • Kdy se obnovuje nastavení grafů?

    Denní svíčky na grafech se nastavují automaticky o půlnoci času místního trhu. Například denní svíčky pro SP 500 - Denní Rolling graf bude od půlnoci do půlnoci (newyorského času).  Pro každodenní změny ceny:  Každodenní změny cen se aplikují o půlnoci londýnského času. Všechny ceny vycházejí z oficiálního uzavření podkladového trhu.

    Více informací
  • Minimální objem obchodu

    Minimální velikost obchodu je uvedená na deal ticketu trhu.

    Více informací
  • Jaký je cíl limitních pokynů?

    Pokyn koupit nebo prodat produkt, když se dotkne určité ceny. Limitní pokyn se zadá, když chcete udělat obchod za jinou cenu, než je současný kurz. Obchodníci by měli mít na paměti, že limitní pokyny se mohou naplňovat na různých úrovních, i v situacích extrémního kolísání, kdy se trhy nepohybují hladce. Vezměte prosím na vědomí, že pokud nebude dohodnuto jinak, pokyny Stop Loss a Limit nejsou garantovány.  

    Více informací
  • Co je to páka?

    Páka nabízí velkou expozici za podstatně nižší částku, známou jako „požadavek na margin“. To znamená použití dluhu pro doplnění investice. Částka je potenciální vztah mezi ziskem a ztrátou a Vaším požadavkem na margin. Páka je důvodem, proč mohou ztráty překročit Vaše vklady. Z tohoto důvodu může pozice s vyšší pákou vydělat nebo prodělat velkou částku z malého počátečního nákladu. Zvýšení páky zvyšuje i riziko.

    Více informací
  • Jaké jsou vaše poplatky za financování do druhého dne (overnight)?

    • Akcie, indexy, komodity: 
    Velikost celkové pozice x 3.5% / 365 – Vezměme si jako příklad Barclays. 
    Velikost celkové pozice (expozice) - 10 000 € x 3.5 % (Libor + 3) = 350 € / 365 = 95 centů za den ve Financování. Vezměte prosím na vědomí, že při víkendovém „rollování“ se poplatek aplikuje jednou, ale spread podkladového trhu bude větší, neboť rolujete pozici na 3 dny, a nikoli jen na jeden. 
    FX: 
    Výpočet úroku vychází z toho, jaké měny se účastní obchodu, který jste otevřeli. Poplatek ETX vychází z podkladového směnného kurzu ve 20:00 hodin a počítá se podle něj. Obojí se potom aplikuje na velikost pozice(pozic), které Vám běží, a jednodenní úrok se buď připíše nebo strhne jako účetní položka na Vašem účtu na denní bázi u veškerých otevřených pozic. 

    Jednodenní financování je odvozeno od poplatků za financování, které se platí pro udržení otevřené pozice na podkladových mezibankovních FX trzích, často se nazývá zkráceně Tom/next (angl. tomorrow/next day, „swap“ nebo „swap points“), tj. je to obchodovatelný trh ve swapech, který se pohybuje s očekáváním úrokové sazby a nabídkou a poptávkou podobným způsobem, jako se pohybuje spotový trh, ačkoliv krátkodobé swapy se obchodují s krátkou splatností a jsou zde velmi malé spready/„pipy“ obvykle do 5 a 6 desetinných míst.
    Vezměte prosím na vědomí, že swapové sazby podkladového trhu se mění a nejsou fixní, a proto mohou být poplatky různé a budou se měnit, až se změní faktory, které se používají pro jejich odvození. Poplatek ETX je fixně na 0.0054 %, což je atraktivní výše ve srovnání s jinými účastníky trhu.  Jednodenní Financování může připsat nebo strhnout peníze v závislosti na směru obchodu a obchodovaném nástroji.

    Více informací
  • Jaký čas se zobrazuje na webových stránkách?

    Čas je nastaven na Greenwichský hlavní čas (GMT +0.00). Je synchronizován s časem trhu

    Více informací
  • Jsem Povinen/Povinna Odvádět Ze Svých Obchodních Zisků Daň?

    ETX Capital nemůže poskytovat jakékoliv daňové poradenství/informace. Pokud Vám vzniknou daňové povinnosti, nesete sami zodpovědnost za jejich plnění ve své zemi trvalého pobytu. Kontaktujte prosím své místní úřady pro více informací. 

    Více informací
  • Proč jste odstranili mou promo akci?

    Je možné, že skončila platnost Vaší promo akce nebo byla odstraněna, pokud jste stáhli nebo převedli prostředky pryč ze svého obchodního účtu. Další informace najdete ve Všeobecných podmínkách promo akce.

    Více informací
  • Jak zruším výběr?

    Aby bylo možné zrušit Vaši žádost o výběr, zavolejte prosím na +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na withdrawals@etxcapital.com

    Více informací
  • Jak si nainstaluji MT4?

    Postupujte prosím podle naší příručky pro stažení krok za krokem

    Více informací
  • Co znamená „Chyba validace ceny“?

    Když se na naší platformě zobrazí chybové hlášky k validaci ceny - například to, že cena již neexistuje, souvisí to s rychlostí internetu na používaném zařízení a/nebo s tím, že na trhu, který obchodujete, je vysoké kolísání. Doporučujeme minimální rychlost pro upload 1Mb a minimální rychlost pro download 2Mb. Pokud si uděláte průzkum na internetu, měli byste se dostat na různé webové stránky, kde si můžete otestovat zdarma rychlost svého zařízení. 

    Pokud by byly Vaše rychlosti upload a download výrazně vyšší, než je uvedeno výše, informujte nás prosím o této skutečnosti, abychom se jí mohli více zabývat. Pokud jsou rychlosti nižší, než doporučujeme, měli byste vyzkoušet pro obchodování lepší internetové připojení.

    Více informací
  • Proč se nenačítá má obchodní platforma?

    Pokud nebude fungovat Vaše obchodní platforma, přihlaste se prosím s použitím jiného internetového prohlížeče, než jaký jste používali dosud. Pokud to nebude fungovat, přesvědčte se, že nastavení ochrany soukromí a bezpečnosti Vašeho preferovaného prohlížeče jsou na úrovni střední nebo nízké. Pokud se stále nebudete moci přihlásit k obchodní platformě, restartujte své internetové připojení. Pokud jste postupovali podle těchto kroků a Vaše obchodní platforma stále nefunguje, zavolejte na číslo +44 (0) 20 7392 1494  a zeptejte se některého z našich pracovníků klientské podpory.

    Více informací
  • Váš výnos, pokud vaše opce expiruje in-the-money

    Při úspěšné investici dostanete částku odpovídající procentu zobrazeném pro příslušnou nabídku, kterou si přejete obchodovat. U každé opce se zobrazuje její vlastní procento výnosu. 

    Více informací
  • Opce put a call

    Put reprezentuje směr „dolů“, kterým se může vyvíjet cena.  Pokud se domníváte, že cena aktiva do exspirace klesne, klikněte na Put.
     A naopak, Call reprezentuje směr vzhůru - Pokud si myslíte, že cena aktiva do exspirace stoupne, klikněte na Call.

    Více informací
  • Jak otevřít graf v novém okně vyhledávače

    Klikněte na ikonku Přesun do nového okna, která se nachází v pravém horním rohu okna grafu.

    Více informací
  • Uložení našich grafů

    Klikněte na ikonku Graf na relevantním trhu. Přizpůsobte graf podle svých potřeb použitím záložek podél horní a levé části okna. Klikněte na záložku Nastavení a klikněte na Uložit nastavení grafu.

    Více informací
  • Jak najít vaši minimální vzdálenost Stop Distance pro trh

    Klikněte na relevantní trh přímo nebo použijte lištu Vyhledávání 
     Klikněte na Obchodovat (Trade) pro vytvoření nového obchodního ticketu 
     Klikněte na Pokročilé a zaškrtněte políčko Stop 
     Použijte šipku dolů pro snížení své úrovně stop 
     Pokud již nemůžete snížit svou úroveň stop, pak jste dosáhli minimální vzdálenosti Stop Distance

    Více informací
  • Prostředky pro obchodování k dispozici

    Výše Vašich disponibilních finančních prostředků pro obchodování se může vyvodit použitím následujícího vzorce: Vaše hodnota likvidace minus margin požadovaný pro otevřené obchody. Pokud je číslo kladné, pak je toto částka, kterou máte k dispozici pro obchodování. Pokud je záporné, pak je toto částka, kterou budete muset vložit předtím, než budete mít opět dostupné prostředky pro obchodování.

    Více informací
  • Jak si otevřu demo účet?

    Aby se nastavil demo účet, vyberte prosím záložku „Platformy“ na své domovské stránce a potom vyberte volbu „Demo“ a postupujte podle instrukcí na obrazovce.

    Více informací
  • Proč trvá déle výběr prostředků než jejich vložení?

    Když vkládáte finanční prostředky, Společnost Vám dává okamžitý kredit na Váš obchodní účet, přestože provedení převodů přes mnoho platebních systémů trvá mnohem déle. Při vracení prostředků se bude Společnost vždy snažit zpracovat klientovy výběry během dvou pracovních dnů, ačkoliv v některých případech může tento proces trvat déle. Také nejsme schopni ovlivnit rychlost s jakou bankovní systémy nebo systémy pro zpracování kreditních karet převádějí prostředky na Váš účet (Vaše účty). Pokud jste nedostali peníze během sedmi pracovních dnů, zavolejte prosím Klientskou podporu a my se pokusíme Vaším jménem vypátrat, co se s nimi stalo. V rámci obrany proti finanční kriminalitě Vás můžeme před zpracováním Vašeho výběru požádat o další informace/dokumentaci, což může znamenat, že proces bude trvat déle než obvykle. 

    Více informací
  • Jaký je maximální vklad?

    Tyto informace najdete na naší stránce plateb.

    Více informací
  • Jak dlouho bude trvat, než můj vklad přijde na můj obchodní účet?

    Časový plán vkladů závisí na metodě platby, kterou jste použili, kompletní informace najdete na naší stránce plateb.

    Více informací
  • Mohu vkládat hotovost na svůj účet?

    Kvůli předpisům proti praní špinavých peněz nepřijímáme vklady v hotovosti.

    Více informací
  • Kdy skončí platnost mé promo akce?

    Zavolejte prosím na číslo +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na customer.service@etxcapital.com pro získání data skončení platnosti Vaší promo akce

    Více informací
  • Jak si mohu nárokovat svou promo akci?

    Zavolejte prosím na +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail svému manažerovi pro vztahy se zákazníky, s nímž můžete prodiskutovat, pro jaké promo akce splňujete předpoklady.

    Více informací
  • Jak mohu aktualizovat osobní údaje na svém účtu?

    Zavolejte prosím +44 (0) 20 7392 1494  nebo pošlete e-mail na customer.service@etxcapital.com pro aktualizaci Vašich osobních údajů. V určitých případech od Vás můžeme požadovat další informace nebo dokumentaci.

    Více informací
  • Jak si zobrazit mou obchodní historii na MetaTrader 4?

    Klikněte na záložku Historie účtu v políčku terminálu (Terminal Box) 
     
     Pro specifikaci historie obchodování klikněte pravým tlačítkem na políčko Historie účtu a vyberte časové období
     
     Pokud není viditelný Terminal Box  stiskněte CTRL + T pro jeho otevření

    Více informací
  • Jaká Mobilní Zařízení Podporujete?

    Budete muset používat mobilní aplikace, které nabízíme, abyste mohli získat přístup ke svému účtu u nás prostřednictvím mobilního telefonu. Můžete stáhnout aplikace buď z obchodu Apple App nebo z obchodu Google Play.

    Více informací
  • Kam se budou vracet mé prostředky, pokud provedu výběr?

    Aby se minimalizovalo riziko, že naše služby budou zneužity pro praní špinavých peněz, může společnost vrátit prostředky pouze na stejný účet nebo zdroj, odkud byly prostředky původně přijaty. Společnost nemůže zaplatit nikomu jinému než Vám, majiteli (majitelům) účtu.
    Společnost nemůže vydávat při výběru prostředků hotovost ani šeky.

    Více informací
  • Jaké platební metody nabízíte?

    Nabízíme širokou škálu platebních metod, jejichž detaily můžete najít na stránce našich plateb.

    Více informací
  • Proč byl můj pokyn k otevření vyplněn na nesprávné úrovni?

    Někdy není možné, aby byla transakce provedená na základě Vašeho pokynu stop nebo limit přesně za stejnou cenu, jakou jste uvedli.  Může se to stát tehdy, pokud se trh pohybuje velmi rychle nebo je velmi nelikvidní. V těchto případech může být proveden Váš pokyn v jiné cenové úrovni, než jakou jste zadali.  Rozdíl v cenách se nazývá „slippage“ neboli skluz a jeho výši určíme my férově a přiměřeně. Pokud nebude dohodnuto jinak, mějte prosím na paměti, že pokyny Stop Loss nejsou garantovány. Další informace najdete v našich Všeobecných podmínkách.

    Více informací
  • Proč se ceny dále mění předtím, než udělám rozhodnutí?

    Kolísání trhu má vliv na náš systém automatického oceňování, které zobrazuje kurzy v reálném čas. Navíc máte možnost zrušit svůj obchod, pokud jste nezískali přesně kurz, za který jste chtěli obchodovat.
     
     Na analýzu kurzu budete upozorněni blikavým pohybem při jeho kolísání. Cena zezelená, když půjde nahoru, nebo zčervená, když půjde dolů.

    Více informací
  • Jaký je minimální vklad?

    Minimální vklad je 100 € nebo ekvivalent v jiné měně. 

    Více informací
  • Proč byla má pozice uzavřena na jiné úrovni než můj požadovaný Stop nebo Limit?

    Někdy není možné, aby byla transakce na základě Vašeho pokynu stop nebo limit provedená přesně za stejnou cenu, jakou jste uvedli.  Může se to stát tehdy, pokud se trh pohybuje velmi rychle nebo je velmi nelikvidní.  V těchto případech může být Vaše transakce provedena na úrovni  horší, než jste původně zadávali. Rozdíl v cenách se nazývá „slippage“ neboli skluz a jeho výši určíme my férově a přiměřeně. 
     
    Vezměte prosím na vědomí, že pokud nebude dohodnuto jinak, pokyny Stop Loss a Limit nejsou garantovány.

    Více informací
  • Co je to dividenda?

     Pokud držíte dlouhou pozici na tomto trhu, bude Vám připsána 100% dividenda vynásobena Vaším vkladem. Pokud držíte krátkou pozici na tomto trhu, bude Vám stržena částka dividendy vynásobená Vaším vkladem.Finanční úpravy na Vašem účtu probíhají, aby se projevila změna v ceně podkladového trhu. 

    Více informací
  • Bude ETX Capital zpracovávat výběry do Skrill/ Neteller/ nebo jiných elektronických peněženek?

    ETX Capital bude vyplácet původní částku vloženou přes elektronickou peněženku zpátky do Skrill, Netelleru nebo jiné elektronické peněženky, která je uvedena na stránce týkající se financování, ale pouze tehdy, pokud byly tyto metody platby použity i při počátečním vložení prostředků na Váš účet. V některých případech můžeme zasílat i výnosy na Vaše účty v elektronických peněženkách, další informace Vám poskytnou pracovníci Klientské podpory.

    Více informací
  • Co je to slippage (skluz)?

    Rozdíl mezi úrovní pokynu a aktuální cenou, za kterou byl pokyn proveden. Toto se může stát během období vyšší volatility způsobené například důležitým ekonomickým oznámením nebo otevřením/ukončením obchodní seance na trhu.

    Více informací
  • Jaké Měny Mohu Používat V Obchodní Platformě?

    ..     

    Více informací
  • Načíst více